Butlletí Primavera 2023

Butlletí 63.

Amb el final de la ronda vos portem el nou butlletí corresponent a la Primavera 2023, amb molta informació de les principals activitats que hem fet a la Fundació Scout Sant Jordi, i amb el lliurament del Premi Sant Jordi, a la seua XXII edició, a la entitat PREVENTORI INFANTIL NUESTRA SEÑORA DEL AMPARO, situat en la població del Real de Gandia, com a principal notícia, i altres novetats que poden ser del vostre interès.

Al final del butlletí podeu trobar dos noves cançons amb els acords per a guitarra per anar configurant el cançoner escolta que ningú no es pot perdre.

Esperem que vos agrade i ho disfruteu.

————————————————————————————————————–

Boletín Primavera 2023

Boletín 63.

Con el final de la ronda os traemos el nuevo boletín correspondiente a la Primavera 2023, con mucha información de las principales actividades que hemos hecho en la Fundació Scout Sant Jordi, con la entrega del Premio Sant Jordi, en su XXII edición, a la entidad PREVENTORI INFANTIL NUESTRA SEÑORA DEL AMPARO, situado en la población del Real de Gandía, como principal noticia, y otras novedades que pueden ser de vuestro interés.

Al final del boletín podéis encontrar dos nuevas canciones con los acordes para guitarra para ir configurando el cancionero scout que nadie se puede perder.

Esperamos que os guste y lo disfrutéis.