Butlletí Estiu/Tardor 2023

Butlletí 64.

Hem començat la nova ronda 23/24 amb moltes ganes, projectes i activitats.

Vos portem el nou butlletí número 64 corresponent a l’Estiu/Tardor 2023, amb la informació de les principals activitats que anem fent des de la Fundació Scout Sant Jordi.

En particular, convidem a tots els col·laboradors i amics de la Fundació Scout Sant Jordi per que presenteu noves candidatures per al Premi Sant Jordi, a la seua XXIII edició.

I no podia faltar la música que sempre acompanya als scouts. Al final del butlletí podeu trobar dos noves cançons amb els acords per a guitarra. El cançoner escolta va creixent.

Esperem que aquest butlletí siga del vostre gust i que el disfruteu.

————————————————————————————————————–

Boletín Verano/Otoño 2023

Boletín 64.

Hemos empezado la nueva ronda 23/24 con muchas ganas, proyectos y actividades.

Os traemos el nuevo boletín número 64 correspondiente al Verano/Otoño 2023, con la información de las principales actividades que vamos realizando desde la Fundació Scout Sant Jordi.

En particular, invitamos a todos los colaboradores y amigos de la Fundació Scout Sant Jordi a que presentéis nuevas candidaturas para el Premio Sant Jordi, en su XXIII edición.

Y no podía faltar la música que siempre acompaña a los scouts. Al final del boletín podéis encontrar dos nuevas canciones con los acordes para guitarra. El cancionero scout va creciendo.

Esperamos que este boletín sea de vuestro agrado y que lo disfrutéis.