Activitats

L25-14

La seva activitat principal és donar suport a l’Escoltisme Actiu mitjançant els seus programes de finançament d’activitats internacionals, i proveïr els escoltes de la Comunitat Valenciana d’espais en la Natura en els quals desenvolupar la seva tasca formativa.

La Fundació Scout Sant Jordi actualment gestiona dos Centres Scouts a la Comunitat Valenciana: El Centre Scout La Calderona, al bell mig de la Serra Calderona, al Nord-Oest de la ciutat de València, en el terme municipal de Serra, i el Centre Scout Casa Oràa, en la Serra Grossa, al terme municipal de Moixent, al Sud de València, a la Comarca de La Costera, i és propietària de l’edifici del Carrer de Balmes, al Centre Históric de València, barri de Velluters.

El Centre Scout Casa Oràa ha estat designat com a Base Permanent del Programa “Scouts of the World” Award per l’Organització Scout Mundial.

corporate_casaoraa

En 2017, la Fundació compleix els seus primers 20 anys, el proper 23 d’Abril, coincidint amb les activitas què, com a amfitrió de la Trobada d’Antics, hem programat.

La Fundació Scout Sant Jordi convoca anualment el seu Premi Sant Jordi per a persones o institucions que s’han destacat en la promoció de l’infantesa i la joventut valenciana.

dsc_0298
Lliurament del Premi Sant Jordi 2015 a l’ONG Banc d’Aliments de València
IMG_3496
Lliurament del Premi Sant Jordi 2017 al CAES Santiago Apóstol del Cabanyal, València