Contacte

La Fundació Scout Sant Jordi té la Seu en un edifici de la seva propietat, de principis del segle XX, al Carrer de Balmes, número 17, de València (46001), anometat “Centre Scout Sant Jordi” *

La nostra adressa postal és, doncs:

Fundació Scout Sant Jordi

Carrer Balmes, 17 (46001) VALÈNCIA

El nostre telèfon: +34(96)315 32 43

El nostre correu electrònic: fundacio@fundaciosantjordi.com

hotel-alberg-juvenil-ciutat-de-valencia-habitacion-gran-deluxe.132
Portada de la Fundació Scout Sant Jordi-Centre Scout Sant Jordi

Aquest edifici fou comprat, restaurat i habilitat dintre del primer projecte fundacional, amb recursos propis i l’ajut de les Institucions públiques valencianes (Generalitat, Ajuntament-Pla RIVa), i fou inaugurat el 2001.

En l’actualitat, el “Centre Scout Sant Jordi” acull les oficines de la Fundació, les de la Federació d’Escoltisme Valencià (FEV) i del Moviment Escolta Valencià (MEV) i, en règim de lloguer, la Residència Plural.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
València des del Campanar del Micalet (Seu)

Enclavat al bell mig del Barri de Velluters -un dels barris fundacionals de la ciutat de València, originàriament conformat, tant en sa vesant urbanística, com poblacional, en torn a la vella indústria de la seda (els velluters son els teixidors de vellut de seda i, potser per extensió els seders).

Brocat de seda espolinat “València” (Foto: Sederías Garín)

Front per front, està el Col·legi de les Escoles Píes i, en la replaceta que conformen ambdós carrers, el de Balmes i el de Carnissers, està la Tenda L’Aventura, la qual nodreix de material d’acampada, uniformitat, equipaments tecnics i també de saviessa scout, a tots els Agrupaments i Scouts que s’hi acosten.

250578_13063004070013668753_STD
Escala de la Fundació Scout Sant Jordi