QUI SOM

Fundació Scout Sant Jordi
Mantenim encés el foc de l’escoltisme

Amb la finalitat principal de contribuir a la promoció de la infància i la joventut, i considerant que l’escoltisme és un forma especialment privilegiada per a fer-ho, el 23 d’abril de 1997 es va constituir la Fundació Sant Jordi per a l’Escoltisme Valencià.

Naix per iniciativa del Moviment Escolta de València i vol trobar noves fórmules per a la participació en el moviment, vincular els antics scouts i simpatitzants, trobar noves formes de suport a l’escoltisme actiu i assolir unes majors cotes d’estabilitat associativa.

Les persones que signaren l’acta de creació la Fundació i aportaren els mitjans econòmics necessaris per constituir-la foren: José Luis García Comas, Tomás Guevara Sala, Enrique Rodríguez Serrano, Vicente Cardona Puig, Salvador Palomares Bosch, Joan Carles Cuenca i Bolinches, Enrique Soler Ferrero, José Vicente Mollá Navarro, Francisco Celda Zaragoza i Laura Guzmán Taberner. Posteriorment ha anat incrementant-se el número de col·laboradors fins arribar a prop del centenar.

La primera acció que va iniciar la Fundació Sant Jordi va ser l’adquisició d’una seu per al moviment; un edifici al barri de Ciutat Vella de València que poguera donar resposta a les necessitats de l’associació. El 12 d’abril del 2002, aconseguirem inaugurar esta nova seu.

La Fundació ha col·laborat en la compra de locals destinats als agrupaments escoltes La Safor (Gandia), L’Om (Picassent) i Valldigna (Tavernes de Valldigna).

Deixa un comentari