CONTINUEN APROFUNDINT-SE LES ARRELS DE LA COL·LABORACIÓ ENTRE CAIXA POPULAR I LA FUNDACIÓ SCOUT SANT JORDI

Paco Alós Alabajos, Tècnic de Marketing de Caixa Popular i Pedro Tamarit Llorens, President de la Fundació Scout Sant Jordi, rubriquen amb un apretó de mans, la signatura del Conveni 2019 entre Caixa Popular i la Fundació Scout Sant Jordi

Un any més s’acaba de firmar el Conveni de Col·laboració entre CAIXA POPULAR i la Fundació Scout Sant Jordi per a la realització d’activitats mediambientals en les instal·lacions scouts del Parc Natural de la Serra Calderona i del Centre Scout Casa Oraá, a Moixent.

Cal emmarcar aquesta col·laboració en una relació iniciada fa quasi 10 anys en la que s’han materialitzat accions de conscienciació ambiental i de defensa del medi ambient: repoblacions d’espècies autòctones, trobades, acampades i campaments i de caràcter formatiu.

Aquest Conveni es materialitzarà en una serie d’actuacions de les quals la Fundació anirà donant complida informació.

El pí de Caixa Popular a Casa Oraá

La Fundació Scout Sant Jordi es complau de constatar la magnífica salut de les relacions institucionals i personals amb Caixa Popular, les quals es reflecteixen en el creixement dels arbres que plantarem al Centre Scout Casa Oraá el passat mes de febrer, amb motiu del LX Aniversari del MEV.