XXI Premi Sant Jordi

CONVOCATÒRIA PREMI SANT JORDI

XXI Edició

CONVOCATÒRIA

La Fundació Scout Sant Jordi (FSSJ) convoca el XXI Premi Sant Jordi.

BASES

Quin és l’objecte del concurs?: pretenem reconéixer el treball realitzat a favor dels xiquets, xiquetes i joves valencians per part de persones o institucions.

Es convoca un únic premi que valorarà els mèrits de les persones o entitats proposades. Les actuacions hauran d’estar en la línia dels principis de la Fundació i de l’Escoltisme, i en conseqüència seran prioritzades les accions basades en l’educació dels xiquets, xiquetes i joves.

Àmbit del concurs: Comunitat Valenciana

Seran excloses les candidatures presentades per qui sol·licita el Premi per a sí mateix o per a les organitzacions a qui representa.

Qui pot presentar candidatura?: qualsevol persona o entitat menys per a si mateix o per a les organitzacions a qui representa el o la sol·licitant.

Quin és el termini d’admissió de candidatures?: caldrà presentar-les fins al dia 15 de juny del 2021.

Com es presenten les candidatures?: per escrit, amb la firma o segell de l’entitat o membre que fa la proposta. Es formalitzaran mitjançant l’enviament de la proposta formal, amb exposició detallada dels mèrits de la candidatura i la seua transcendència.

On es presenten?: es poden enviar per correu electrònic a fundacio@fundaciosantjordi.com; per correu postal certificat a l’adreça ‘Premis Sant Jordi’ (carrer Balmes 17, 46001, València); o bé presentar-les al domicili social de la Fundació en horari d’oficina.

Qui forma part del Jurat?: serà el Patronat de la FSSJ. La decisió serà inapel·lable i les deliberacions es regiran pel que estableixen els Estatuts d’aquesta.

Quins són els criteris de valoració?: el Jurat tindrà en consideració, prioritàriament, que les actuacions estiguen en sintonia amb les línies de l’escoltisme i els objectius de la Fundació, així com les accions basades en l’educació dels xiquets, xiquetes i joves.

Per a la concessió conjunta a més d’una persona o institució, serà necessari que es complementen de manera molt clara els mèrits de les corresponents candidatures.

• Cada Premi Sant Jordi consta d’un diploma i un guardó. Si el premi fóra compartit, correspondrà a cada premiat el seu corresponent diploma i guardó.
  • Per a rebre’ls, el guardonat o la guardonada haurà d’estar present, o en el seu cas, un representant d’aquest/a i participar en l’acte de lliurament del Premi.

Com serà la resolució del Premi?: la deliberació i resolució del Premi tindrà lloc en una reunió formal i convocada a tal efecte del Patronat de la FSSJ.

On es farà el lliurament del Premi?: tindrà lloc en una cerimònia dissenyada a tal efecte. La data i el lloc es comunicaran amb bestreta suficient.

La participació en aquest concurs suposa la plena acceptació de les presents bases i l’acceptació de les decisions del Jurat.

València, 2 de maig del 2021.

CONVOCATORIA PREMI SANT JORDI

Vigésima primera Edición

La Fundació Scout Sant Jordi (FSSJ) convoca el XXI Premio Sant Jordi.

BASES

¿Cuál es el objetivo del concurso?: pretendemos reconocer el trabajo realizado a favor de niños, niñas y jóvenes valencianos por parte de personas o instituciones.

Se convoca un único premio que valorará los méritos de las personas o entidades propuestas. Sus actuaciones deberán estar en línea con los principios de la Fundación y del Escultismo, y en consecuencia serán priorizadas las acciones basadas en la educación de los niños, niñas y jóvenes.

Ámbito del concurso: Comunidad Valenciana

¿Quién puede presentar candidatura?: cualquier persona o entidad a excepción de para sí mismo o para las organizaciones a quien representa el o la solicitante.

¿Cuál es el plazo de admisión de candidaturas?: podrán presentarse hasta el día 15 de junio del 2021.

¿Cómo se presentan las candidaturas?: por escrito, con la firma o sello de la entidad o persona que hace la propuesta. Se formalizarán mediante el envío de la propuesta formal, con una exposición detallada de los méritos de la candidatura y de su trascendencia.

¿Dónde se presentan?: se pueden enviar por correo electrónico a fundacio@fundaciosantjordi.com; por correo postal certificado a la dirección: ‘Premios Sant Jordi’ (calle Balmes 17, 46001, Valencia); o bien presentándolas en el domicilio social de la Fundación en horario de oficina.

¿Quién forma el jurado?: será el Patronato de la FSSJ. Su decisión será inapelable y sus deliberaciones se regirán según se establece en los Estatutos de la misma.

¿Cuáles son los criterios de valoración?: El Jurado tendrá en consideración, prioritariamente, que las actuaciones estén en sintonía con las líneas del escultismo y los objetivos de la Fundación, así como las acciones basadas en la educación de los niños, niñas y jóvenes.

Para la concesión conjunta a más de una persona o institución, será necesario que se complementen de manera muy clara los méritos de las correspondientes candidaturas.

• Cada Premio Sant Jordi consta de un diploma y un galardón. Si el premio fuera compartido, corresponderá a cada premiado su correspondiente diploma y galardón.
  • Para recibirlos, el galardonado o la galardonada deberá estar presente, o en su caso, un representante del mismo/a que participe en el acto de libramiento del Premio.

¿Cómo será la resolución del Premio?: La deliberación y resolución del Premio tendrá lugar en una reunión formal y convocada a tal efecto por el Patronato de la FSSJ.

¿Dónde se hará el libramiento del Premio?: Tendrá lugar en una ceremonia diseñada a tal efecto en fecha y lugar que se comunicarán con antelación suficiente.

La participación en este concurso supone la plena aceptación de las presentes bases y la aceptación de las decisiones del Jurado.

Valencia, 2 de mayo de 2021.