El lleure a la Natura, a la Fundació Scout Sant Jordi, és cosa de tots i totes.

Membres de la Fundació Scout Sant Jordi i voluntaris han realitzat aquest cap de setmana un camp de treball al Centre Scout Casa Oraá per tal de tornar a enllestir-lo per als propers Campaments de Pasqües. Els treballs de reparació general han inclós la substitució de finestres, canvi de lluernaris, petites compostures elèctriques, pintura i neteja general, a les dependències i instal·lacions.

Per altra banda, també han dut a terme treballs generals de neteja a la natura, poda de branques, repàs del sistema de reg dels nous arbres… Per cert, nous arbres de la reforestació que va tindre lloc amb motiu del LX Aniversari del MEV i que ja estan començant a brotar el seu tribut primaveral, la qual cosa ens plena de goig i satisfacció.

Coincidiren aquests treballs amb una acampada comarcal de pioners (i pioneres) les/els quals ens van tirar una mà i treballaren de valent per tal de mantenir el Centre Scout Casa Oraá -que és de tots i totes, per a tots i totes- en un estat perfecte per a gaudir de les properes jornades d’esbarjo a la Natura. Gràcies!