XXXIII Festival de la Cançò Escolta del MEV a Picassent

933a2d60-db1c-4bd0-a4f8-8b278be426ecEl festival de la cançó del Moviment Escolta de València es celebra cada any als diferents pobles de la Diòcesi de València. Any rere any un agrupament scout es presenta per a organitzar-lo al seu poble amb molta Il·lusió.

Per aquesta edició numero 33 la seua organització serà responsabilitat del A.E. L’Om de Picassent i es celebrarà el proper dia 18 de Febrer de 2018.

Per al Festival s’estima una participació aproximada de entre 2.500 i 3.000 persones organitzades per uns 30 agrupaments que participen habitualment del Festival.

Tot i que el nostre agrupament encara es prou jove (complirem 10 anys el proper any) hem pensat que amb l’ajuda de l’ajuntament, l’associació i els amics i antics scouts de Picassent ho podrem aconseguir.

Amb aquesta iniciativa l’agrupament vol aconseguir també alguns objectius que van més enllà de la simple organització del mateix, volem que el poble de Picassent conega el nostre treball en favor dels xiquets i joves i també siga sabedor de la nostra capacitat per organitzar un esdeveniment d’aquestes característiques.

El festival tindrà la millor ubicació possible per a desenvolupar una activitat d’aquesta envergadura, aquest lloc es sense dubte l’Ermita de Picassent. Una explanada que servirà per a muntar l’escenari, les cadires i que al costat disposa del col·legi parroquial Sant Cristòfor Màrtir que ens facilitarà l’ús de serveis i el “Bar Scout el Quiosc” que ens proveirà de entrepans, begudes i cafès a preus populars. Al carrer de baix, a l’avinguda del Calvari, tindrem ubicades les paradetes de venta de extrajobs que els agrupaments preparen per al finançament dels seus projectes.

També a la zona del “Bar scout el Quiosc” tindrem preparades taules per als comitès de pares que vinguen a gaudir del festival. El nostre comitè prepararà paelles per a tots aquells que vulgueu un bon plat de paella valenciana. Podeu encomanar-la al telèfon: 699389899 al mòdic preu de 5€.

No podeu faltar, vos esperem a tots!

Laura Sánchez

Cap d’agrupament Escolta l’Om

Please log in using one of these methods to post your comment:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s